Pasirinkite Skyrių

ESO savitarnos portalas:

tamo prisijungti

Prisijungimas prie ESO verslui

Prisijungimas verslui, nepriklausomiems energijos tiekėjams (nt portalas) ir sistemos naudotojams, duomenų mainų platforma (datahub), kitos ESO portalo paslaugos (EDP, ESPS) prieinamos vienoje, patogioje savitarnos sistemoje.

Kodėl nepavyksta prisijungti prie ESO sistemos?
ESO Savitarna siūlo net keletą skirtingų prisijungimo metodų, todėl jeigu nepavyksta prisijungti su savo vartotojo vardu (el.pašto adresu) bei slaptažodžiu – pabandykite rinktis kitą prisijungimo alternatyvą. Platesnė informacija apie pamišrto slaptažodžio ar neteisingo elektroninio pašto adreso atstatymą yra pateikiama ESO savitarnos portalo “DUK” skiltyje ESO savitarnos klausimai > Prisijungimo klausimai.

Prisijungimui prie ESO savitarnos sistemos pakanka turėti mobilųjį parašą ar kitą elektroinės atpažinties priemonę kuri naudojama prisijungimui prie Elektroninių valdžios vartų ar Internetinės bankininkystės sistemų. Jeigu sistema stringa ir Jums nepavyksta patekti į ESO portalo savitarnos sritį – pabandykite pasinaudoti kita autentifikacijos priemone arba pabandykite prisijungti vėliau.

Kartais dėl sistemų atnaujimo darbų ar ryšio sutrikimų nesuveikia mobilaus parašo sistema ar kita autentifikacijos posistemė. Tokios problemos paprastai išsprendžiamos per kelias valandas ir Jums nereikia imtis Jokių papildomų veiksmų, tačiau jeigu ir vėliau nepavyksta prisijungti, tuomet apie problemą turėtumėte pranešti sistemos darbuotojams ESO svetainėje nurodytu pagalbos numeriu ar elektroniniu paštu.